miercuri, 17 iunie 2009

Sunt bonavioara


Nu stiu ce am dar imi 'curge' un ochisor si cum zice tati 'imi curg mucii'. Dar nu sunt muci ci mucisori. Mami a cumparat 'bastista bebelusului' care e o chestie care se conecteaza la aspirator si cu ea imi trage nasul. Cred ca am racit putin de la aer conditionat. Nu stiu. Dar nu sunt maraita si nici nu le dau batai de cap. Lui tati ii mai dau ca el e obosit si vrea sa doarma; eu cant dimineata la pranz si seara...v-am zis cum e cu cantatul.
Acum ma intorc foarte repede de pe o parte pe alta si trebuie sa aibe grija de mine. Mami era sa ma scape de pe canapea direct in cap. Nu i-a zis lu tati ca se supara rau daca auzea...Si mai am putin si umblu 'deabusilea'. Tati asta nu e sanatos la cap...atat am ras cu mami si mami de el. Ii atragea atentia mami ca atunci cand incep sa merg 'deabusilea' (cum se scrie corect?) trebuie sa aibe mult mai multa grija de mine ca sa nu lovesc, mai ales la cap. Si tati...vai cat am ras. A zis ca se duce pe la magazine sa imi caute casca! Sa mi-o puna mami mereu in cap sa nu ma lovesc la cap! Si asa ma pune pe jos in patru labe cu casca in cap si pot sa umblu cat vreau ca nu ma lovesc. Culmea e ca el vorbea chiar serios!!
La cum il stiu eu pe tati sigur vine cu casca acasa zilele astea.
Si am uitat sa va zic ca mi-a iesit si al doilea dintisor.
Pun o poza putin mai veche...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu