vineri, 5 iunie 2009

Ghe...heee...heee


Sunt in continuare maraita din cauza dintisorului care ma chinuie. Dar nu mai am febra. Am ras cu mami, buni m-a plimbat prin parc.
Tati nu a dormit acasa, a dormit la hotel ca am inteles eu ca "s-a ciupit" destul de bine ieri de ziua lui.Acum e obosit si nu are chef de nimic, vrea sa doarma. Am sa incerc sa il las sa doarma.
Daca se odihneste bine asta seara si maine pana dupa amiaza, poate ne scoate in parc si la film...ma mir ca nu s-a dus inca la Terminator...
Mami mi-a dat un sursulet care canta si ma fascineaza. Tati o bate la cap sa sterga lepraconul sa dorm cu el...
Poate nu uita tati ca maine e ziua mea si ca fac 6 luni....stiu ca nu o sa uite chiar daca e obosit...
Va pup pe toti, si exact asa cum a facut tati va spun si eu: va astept, fara invitatie, doar va rog sa-i sunati pe mami sau pe tati sa le spuneti la ce ora veniti. Avem cereale Nestle -d'alea bune de tot, laptic tot Nestle si ceva fructe. Dar tati stiti ca are bar acasa si acum e plin plin, pune sticlele si in alta parte.Sunt sigura ca gaseste el niste beri, wisky, cognac si orice va doriti voi.Mami o sa faca un gratar...
A adus tati un tort...oare e al meu sau al lui?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu