miercuri, 3 iunie 2009

De acum...

Dupa ce m-a imbracat mami cu o rochita frumoasa, am ras putin impreuna, m-am uitat in oglinda...vai ce bine imi sta si ce frumoasa sunt!!!
M-am gandit sa fiu si serioasa si sa le arat la toti ce am de gand.
Asa ca, m-am pus pe scaunul cu masaj de birou al lui tati sa ma obisnuiesc. Asa o sa am si eu. Numai ca al lui tati e deocamdata cam mare pentru mine; si sincer e si cam invechit...eu o sa am unul mai smecher--asa ca mine. Si o sa urlu mai tare ca tati!
Mami s-a jucat apoi cu mine. Nu am dormit asa bine, am adormit tarziu, m-am trezit si in timpul noptii...dimineata am mai tras un concert de voioasa ce sunt, am ras cu mami si l-am trimis pe tati la birou; cred ca in weekend il las sa doarma. Stiu ca el ar vrea...

5 comentarii:

  1. Iubita lui mami,nu ai spus tu ca in weekend vrei sa iesim cu tati in parc si sa petreci mai mult timp cu el?
    Te iubeste mama mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. tati vrea sa doarma!!!! stiu eu...e obosit.e stors de vlaga...nu are chef de nimik...

    RăspundețiȘtergere
  3. esti o scumpa care creste repede, repede, ca sa poata sa il dea pe tati jos de pe scaun. Sa fii cuminte si sa faci doar ce vrei tu, ca doar tu esti printesa si ai voie, da?
    Sa ii spui lui mami sa te pupe si din partea mea si daca nu, nu e nici o problema o sa te pup eu cand vin, asa ca sa am un motiv in plus sa vinnnnnnnnnnn..........

    RăspundețiȘtergere
  4. buni din ploiesti3 iunie 2009 la 21:20

    cit esti de frumoasa !!!! sa traiesti

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti foarte scumpa cum stai tu acolo....ce vrei sa te faci cand cresti mare?:))Ale

    RăspundețiȘtergere