miercuri, 3 iunie 2009

Hmm...Hmm...Hmm

I-am speriat pe toti! Am fost maraita toata ziua, am facut febra.
Bunica nu a spus la nimeni pana nu au venit acasa.Primul a ajuns tata care m-a si vazut ca nu sunt ok, a vrut sa ma binedispuna, s-a jucat. A venit si mami, mi-a pus termometrul si au vazut ca am febra...
Au sunat la doctor, s-au dus sa imi ia medicamente, au chemat maine doctorul acasa.
Sunt foarte maraita si nu am chef de nimic...asta seara nu doarme nimeni!!!
Dar, de fap, eu m-am gandit sa-i fac un cadou lu' tati.Cu o zi inainte de a sarbatori...


MI-A IESIT PRIMUL DINTISOR!!!


P.S. poza cu dintzisorul cand o sa poata sa imi faca :))...dar pana atunci va pun alta


3 comentarii:

  1. La multi ani TATI!!!!Cadoul meu pt tine e primul meu dintisor si ceea ce ti-am pregatit cu mami.te iubesc mult!!!!Abia astept sa vad ce cadou imi faci tu de ziua mea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani pt Tati tau :) sa iti traiasca! Pooop pe tine de frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani...sa-ti traiasca tatal o mie de ani, sa te vada mare si frumoasa...si sa-i bata pe baieteii care i te fura;) Ale

    RăspundețiȘtergere