miercuri, 25 noiembrie 2009

Mai am 11 zile si fac 1 an! Intre timp, de cand nu v-am tinut la curent doar cateva din noutati...mai recuperam pe parcurs:
-- merg! e drept ca trebuie sa ma tina cineva de manutza dar merg! si imi place la nebunie
-- dansez! dau din buric mai exact de cate ori imi zice mami sau aud o melodie care imi place
-- fac tai-tai! adica pa pa ori de cate ori zice mami sa fac sau pleaca cineva
-- fac doua doua! adica aplaud cand zice mami sau buni "fa doua doua"
-- zic mami, tati, si mai bejmelesc asa cate 1 cuvant doua, dar de vorbit vorbesc non stop
-- rad si sunt fericita in general
-- imi plac reclamele

Abia astept sa vad ce o sa imi ia mami si tati de ziua mea....
O sa pun si o poza in curand

Un comentariu:

  1. Si mai strangi din pumni..asa scump cand iti arata Ale:) sau cand vrei si tu...ca stii multe lucruri deja. Te pup Andrushca:)

    RăspundețiȘtergere